اطلاعات پزشکی، صنعتی

اطلاعات پزشکی، صنعتی

اطلاعات پزشکی، صنعتی

اطلاعات پزشکی، صنعتی

 زمان‌بندی خودکار برای خالی کردن سطل آشغال ویندوز

خالی کردن خودکار سطل آشغال ویندوز , سطل آشغال ویندوز

خالی کردن سطل آشغال ویندوز

 

هنگامی که فایلی را در محیط ویندوز حذف می‌کنید، این فایل راهی Recycle Bin یا سطل آشغال ویندوز می‌شود و نهایتآً با خالی کردن سطل آشغال، فایل به طور کامل حذف می‌گردد. اگر فراموش می‌کنید که سطل چاپ کارت ویزیت در اصفهان آشغال ویندوز را به طور مداوم خالی کنید با استفاده این ترفند می‌توانید طوری برنامه‌ریزی کنید که در زمان‌های معین محتویات Recycle Bin به طور خودکار حذف شوند.

 

برای این کار ابتدا در منوی Start عبارت Task Scheduler را تایپ نمایید و در لیست نتایج بر روی Task Scheduler کلیک کنید.

 

خالی کردن خودکار سطل آشغال ویندوز , سطل آشغال ویندوز

 

در پنجره‌ی Task Scheduler، در پنل سمت راست و در قسمت Actions بر روی Create Basic Task کلیک کنید.

 

خالی کردن خودکار سطل آشغال ویندوز , سطل آشغال ویندوز

خالی کردن سطل آشغال ویندوز به صورت خودکار

 

در پنجره‌ی جدید بازشده، در قسمت Name یک نام برای طراحی کارت ویزیت در اصفهان این فرآیند در نظر بگیرید (به عنوان مثال Auto Clean Recycle Bin). سپس روی Next کلیک کنید.

 

خالی کردن خودکار سطل آشغال ویندوز , سطل آشغال ویندوز

 

در این مرحله طراحی کاتالوگ در اصفهان بایستی مشخص کنید این برنامه به چه صورت آغاز شود. روزانه، هفتگی، ماهانه، تنها یک بار،‌ به هنگام روشن کردن سیستم، به هنگام ورود به حساب کاربری و یا به هنگام ثبت رویداد خاصی. به عنوان مثال هفتگی (Weekly) را انتخاب نمایید و روی Next کلیک کنید.

 

خالی کردن خودکار سطل آشغال ویندوز , سطل آشغال ویندوز

انجام زمانبندی برای خالی کردن سطل زباله ویندوز

 

در صفحه‌ی بعد روز دلخواه خود در هفته جهت فرآیند و همچنین اولین تاریخ آغاز آن و ساعت اجرای آن را مشخص نمایید. به عنوان مثال در تصویر زیر با توجه به تنظیمات اعمال شده،‌ برنامه در روز یکشنبه‌ی هر هفته در ساعت 2:53 بعد از ظهر اجرا می‌گردد. اکنون بر روی Next کلیک کنید تا به صفحه‌‌ی بعد بروید.

 

خالی کردن خودکار سطل آشغال ویندوز , سطل آشغال ویندوز

 

 

در صفحه‌ی بعد،‌ گزینه‌ی Start a Program را انتخاب کرده و روی Next کلیک کنید.

 

خالی کردن خودکار سطل آشغال ویندوز , سطل آشغال ویندوز

 

اکنون در قسمت Program/Script عبارت cmd.exe را وارد نمایید. چاپ تراکت تبلیغاتی همچنین در قسمت Add Arguments زیر کد زیر را وارد نمایید:

/c "echo Y|PowerShell.exe -NoProfile -Command Clear-RecycleBin"

 

سپس روی Next کلیک کنید.

 

خالی کردن خودکار سطل آشغال ویندوز , سطل آشغال ویندوز

 

اکنون تمامی تنظیمات را یک‌بار بازبینی نمایید و روی Finish کلیک کنید.

 

خالی کردن خودکار سطل آشغال ویندوز , سطل آشغال ویندوز

 

حال در پنجره‌ی اصلی محیط Task Scheduler، برنامه‌ی زمانی را انتخاب کرده و روی Run کلیک کنید. اگر همه‌ چیز درست باشد، پنجره‌ی Command Prompt برای لحظه‌ای باز می‌شود و Recycle Bin خالی می‌گردد. همچنین طبق برنامه‌ی زمانی که مشخص کرده‌اید در زمان معین خود اجرا خواهد شد.

 

خالی کردن خودکار سطل آشغال ویندوز , سطل آشغال ویندوز

 

منبع:tarfandestan.com

تصاویر بهترین گوشی های هوشمند نمایشگاه «آی اف ای»

برترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۱۶ میلادی در نمایشگاه «آی اف ای» آلمان معرفی شدند.

به گزارش مهر، در نمایشگاه «آی اف ام» سال جاری میلادی که در شهر «برلین» آلمان برگزار شده چاپ کارت ویزیت در اصفهان  است، طبق روال سال های گذشته، برترین گوشی های هوشمند به شرح ذیل اعلام شدند:

گوشی Nubia Z۱۱ دارای صفحه نمایشگر ۵.۵ اینچ فول اچ دی با وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسل به همراه پردازشگر ۸۲۰ اسنپدارگون Qualcomm است. این گوشی در دو مدل با رم ۴ گیگ و حافظه داخلی ۶۴ و رم ۶ گیگ و حافظه داخلی ۱۲۸گیگ طراحی شده است.

Nubia Z۱۱ از یک باتری ۳ هزار میلی آمپری ساخته شده که امکان پشتیبانی شارژ سریع ۳.۰ را مهیا می کند.

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,گوشی های هوشمند

 

گوشی دیگر، لنووا Moto Z است که به عنوان جالب ترین گوشی طراحی کارت ویزیت در اصفهان در نمایشگاه برلین معرفی شده است. این گوشی یک محصول میان رده ای برای شرکت لنووا محسوب می شود.

از ویژگی های Moto Z داشتن وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسل، تراشه اسنپدراگون ۶۲۵، رم ۳ گیگ و باتری ۳۵۱۰ میلی آمپری با قابلیت پشتیبانی شارژ سریع ۳.۰ است.

Moto Z از اواخر ماه آینده میلادی در دسترس خواهد بود.

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,گوشی های هوشمند

 

دو محصول شرکت ایسر با نام های  Liquid Z۶ & Liquid Z۶ Plus در میان بهترین های نمایشگاه امسال دیده می شود.

Liquid Z۶ دارای صفحه نمایشگر ۵.۵ اینچ فول اچ دی، طراحی کاتالوگ در اصفهان رم یک گیگ، حافظه داخلی ۸ گیگ و پردازشگر مدیاتک  MT۶۷۳۷ است و یک محصول کمی بالاتر از میان رده ای به حساب می آید.

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,گوشی های هوشمند

 

گوشی Liquid Z۶ Plus دارای رم ۲ گیگ، حافظه داخلی ۳۲ گیگ و باتری ۴۰۸۰ میلی آمپری است و به طور کلی نسخه ارتقا یافته Liquid Z۶ است.

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,گوشی های هوشمند


گوشی دیگری که نظر مخاطبان این نمایشگاه را به خود جلب کرد، Axon ۷ برای شرکت ZTE است. این گوشی دارای صفحه نمایشگر فول اچ دی ۵.۲ اینچ AMOLED به همراه رم ۳ گیگ و حافظه داخلی ۳۲ گیگ است. 

قیمت Axon ۷ در حدود ۳۰۰ دلار است.

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,گوشی های هوشمند

 

همچنین گوشی های سونی هم در فهرست بهترین های نمایشگاه «آی اف ای» قرار گرفتند.

گوشی Xperia XZدارای صفحه نمایشگر ۵.۲ اینچ با وضوح تصویر ۱۰۸۰ پیکسل به همراه تراشه اسنپدارگون ۸۲۰ و رم ۳ گیگ است.

از ویژگی دیگر این محصول داشتن باتری ۲۹۰۰ میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع ۳.۰ است که کاربر می تواند ظرف مدت کوتاهی به شارژ ۱۰۰ برسد.

گوشی دیگر سونی  Xperia X Compact نام دارد که دارای صفحه نمایشگر فول اچ دی ۴.۶ اینچ با وضوح تصویر ۷۲۰ پیکسل به چاپ تراکت تبلیغاتی همراه تراشه اسنپدراگون ۶۵۰، رم ۳ گیگ و حافظه داخلی ۳۲ گیگ است.

قدرت باتری این گوشی ۲۷۰۰ میلی آمپر است.

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,گوشی های هوشمند

 

در نمایشگاه امسال، محصول جدید اچ تی سی هم در میان بهترین ها قرار گرفت. 

گوشی One A این شرکت به عنوان اولین گوشی هوشمند غیر نکسوسی (non-Nexus) با آندروید ۶.۰ مارشمالو است.

One A شبیه به آیفون است. این محصول جدید دارای پردازشگر مدیاتک P۱۰  است که یک پردازشگر ۶۴ بیتی به حساب می آید و در دو مدل با رم ۲ گیگ و حافظه داخلی ۱۶ گیگ و رم ۳ گیگ و حافظه داخلی ۳۲ گیگ تولید شده است.

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,گوشی های هوشمند

 

ورود یاهومسنجر جدید با امکانات هیجان انگیز به دسکتاب

اهو از امروز ۱۵ مرداد به فعالیت نرم‌افزار مسنجر دسکتاپ قدیمی ۲۰ ساله خود خاتمه می‌دهد و کاربرانی که همچنان از یاهو مسنجر افسانه‌ای استفاده می‌کردند از این تاریخ به بعد دیگر قادر به کارکردن با آن نخواهند بود.

به گزارش ایسنا، کاربران برای ادامه‌ کار با یاهومسنجر از ۱۵ مرداد برابر با پنجم اوت باید نسخه ارتقا یافته برنامه مسنجر برای ویدوز و مک را دانلود کنند. یاهو نسخه جدید مسنجر را از سال ۲۰۱۵ آزمایش کرده و اکنون واکنش مثبتی از کاربران جهانی دریافت کرده است. چاپ کارت ویزیت در اصفهان بعلاوه این شرکت نسخه‌های ویژه اندروید و iOS این برنامه را به منظور رقابت با مسنجر فیسبوک و واتس اپ منتشر کرده است.

امکانات
برنامه یاهومسنجر جدید به کاربران امکان می‌دهد علاوه بر ارسال پیام‌های ساده، تصاویر، ویدئو و تصاویر متحرک GIF هم به دوستانشان ارسال کنند.

کاربران با استفاده از این برنامه طراحی کارت ویزیت در اصفهان می‌توانند تصاویر متعددی را به صورت همزمان با استفاده از امکان ویژگی "درگ اند دراپ" به اشتراک بگذارند و هر پیام یا تصویری را که پسندیدند بلافاصله با دوستان‌شان به اشتراک بگذارند.

نوتیفیکیشن یا هشدارهای دسکتاپ
با کمک هشدارهای دسکتاپ مسنجر کاربران می‌توانند به راحتی چندین کار را به صورت همزمان انجام دهند و در حالی که سرگرم استفاده از برنامه‌های دیگر هستند به‌روزرسانی‌ها و هشدارهای مسنجر را دریافت کنند، زیرا مسنجر بدون سروصدا در زمینه‌ دسکتاپ کار می‌کند.

دگمه unsend یا لغو ارسال در یاهومسنجر
یاهو در نسخه ارتقا یافته مسنجر دگمه لغو ارسال را تعبیه کرده که به کاربر امکان می‌دهد یک پیام، تصویر یا تصویر طراحی کاتالوگ در اصفهان متحرک را لغو کند و در صورتی که آن را ارسال کرده با کلیک بر روی این دگمه مانع از ارسال آن شود.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اشتراک‌گذاری عکس
با برنامه جدید یاهومسنجر، اشتراک‌گذاری تصاویر کیفیت بالا امکان‌پذیر شده است.

تصاویر متحرک GIF
کاربران می‌توانند با استفاده از تصاویر متحرک GIF از شبکه Tumblr به شرح وضعیت خود بپردازند با اینهمه چاپ تراکت تبلیغاتی این ویژگی تنها در نسخه اندروید، iOS و وب موجود است.

وضعیت آفلاین و سرعت پایین اینترنت
اگر دوستان پیام یا تصاویری را هنگامی که کاربر به اینترنت متصل نیست به اشتراک بگذارد، وی می‌تواند آنها را زمانی که آنلاین می‌شود مشاهده کند.

نصب
جدیدترین نسخه یاهومسنجر قابل حمل است یعنی نیاز به نصب این برنامه نیست. کاربران تنها باید مسنجر را دانلود کرده و بر روی آن دابل کلیک کنند. در ابتدا مسنجر از آی دی ایمیل یاهو و رمز عبور درخواست خواهد کرد و گاهی نیز از کاربر درخواست می‌کند به دلایل امنیتی کلمه عبور جدیدی ایجاد کند.

استفاده
به محض این‌که پروسه نصب اولیه کامل شد، یاهومسنجر در زمینه دسکتاپ اجرا خواهد شد. کاربران می‌توانند آن را از نوار ابزار باز کنند و نسخه به‌روز شده منابع زیادی مصرف نکرده و احتمال گیر کردن آن کمتر است.

یاهومسنجر جدید به دو قسمت تقسیم می‌شود. سمت چپ این برنامه فهرست تماس‌ها را نشان می‌دهد. کاربران می‌توانند یک تماس را به مسنجر دعوت کنند و دست راست جزییات مکالمه با تماس‌های کاربر را نشان می‌دهد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

علاوه بر محتوا، کاربران می‌توانند تصاویر و شکلک‌ها و تصاویر متحرک را در مکالمات خود ارسال کنند.

گزینه اول به کاربران امکان می‌دهد از سیستم‌شان تصویر اضافه کنند، در حالی که گزینه چاپ کارت ویزیت دوم به کاربر امکان می‌دهد از شکلک‌ها استفاده کند. یاهو در نسخه جدید هزاران شکلک عرضه کرده است. گزینه سوم به کاربر امکان می‌دهد تصاویر متحرک را اضافه کند. اگر کاربر این گزینه را انتخاب کند مسنجر تصاویر متحرک محبوب از وب را نشان می‌دهد با این همه اندکی تاخیر در بارگذاری تصاویر متحرک وجود دارد.

اگر GIF به مکالمه ارسال شود در اندازه بزرگ در پنجره مکالمه نمایش داده می‌شود و کاربر می‌تواند با قراردادن نشانگر موس خود بر روی تصویر آن را فعال کند. همچنین می‌توان با انتخاب گزینه لغو ارسال تصویر، از ارسال آن جلوگیری کرد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری پی سی-تبلت، در کل می‌توان گفت یاهومسنجر جدید به راحتی قابل استفاده بوده و برنامه سبکی محسوب می‌شود. کاربرانی که همچنان از نسخه قدیمی مسنجر استفاده می‌کردند از این پس باید به نسخه جدید مهاجرت کنند، در غیر این صورت قادر به استفاده از آن نخواهند بود.

سامسونگ رسما از نسل جدید هدست واقعیت مجازی GEAR VR رونمایی کرد

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,سامسونگ

امروز و در جریان همایش رونمایی از گلکسی نوت۷، جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ، رسما از نسل جدید از هدست واقعیت مجازی Gear VR رونمایی شد.

همان‌طور که اکثرا با خبر هستید، چاپ کارت ویزیت در اصفهان در حال حاضر بحث واقعیت مجازی بیش از هر زمان دیگری جدی شده و اکثر شرکت‌های بزرگ فعال در زمینه‌های مختلف تکنولوژی، به‌شکل خیلی جدی دنبال ورود به این حوزه هستند.

سامسونگ هم که ازدو سال پیش و با هدست واقعیت مجازی Gear VR به شکل جدی به این حوزه ورود کرده بود، امروز و هم زمان با رونمایی از جدیدترین پرچمدار تلفن‌های همراه هوشمندش در سال ۲۰۱۶ میلادی، از نسل جدید از این هدست واقعیت مجازی، رسما رونمایی کرد. البته در نظر داشته باشید این هدست در مقایسه با نسل گذشته، طراحی کارت ویزیت در اصفهان تغییرات چندانی به‌خودش ندیده و پیشرفت‌های‌اش در موارد انگشت‌شماری خلاصه می‌شود.

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,سامسونگ

 

هدست جدید از پورت USB Type-C پشتیبانی می‌کند. این یعنی هدست جدید به‌شکل خاص از نوت۷ که دقایقی پیش رسما طراحی کاتالوگ در اصفهان  رونمایی و معرفی شد، پشتیبانی می‌کند. نوت۷، پرچمدار جدید سامسونگ به درگاه USB Type-C مجهز خواهد بود.

هم‌چنین بر اساس اطلاعات ارایه شده، هدست Gear VR جدید به سامانه‌ی کنترل لمسی جدیدی مجهز شده است که به احتمال قوی در مقایسه با نسخه‌ی قبلی کارآمدتر است. اگر با Gear VR قبلی کار کرده باشید، حتما می‌دانید کنترل درست حرکت‌ها معمولا برای کاربران مشکلاتی را به‌همراه داشت. شاید جالب‌ترین قابلیت Gear VR جدید دامنه‌ی دید بیش‌تر آن در مقایسه با نسخه‌ی قبلی باشد که می‌تواند برای کاربرانی چاپ تراکت تبلیغاتی  که به هدست‌های واقعیت مجازی علاقه دارند، حسابی جذاب باشد.

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,سامسونگ

 

بر اساس اطلاعاتی که امروز منتشر شد، Gear VR جدید با قیمت ۹۹ دلار، در روز ۱۹ آگوست در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. هم‌چنین کاربرانی که نسبت به پیش‌خرید این هدست اقدام کرده باشند، می‌توانند Gear VR جدید را فردا در اختیار داشته باشند.

 

اخبار تکنولوژی - دیجی کالا

گوشی هوشمند تاشو سامسونگ سال آینده می‌آید


  اخبارتکنولو ژی,خبرهای  تکنولو ژی, تلفن همراه تاشو

شرکت سامسونگ اخیرا اختراعی را برای طراحی تلفن همراه تاشو به ثبت چاپ کارت ویزیت در اصفهان رسانده است که اجازه خواهد داد گوشی‌های به اندازه تبلت به راحتی در جیب قرار بگیرند.

 به گزارش ایسنا به نقل از دیلی‌میل‌، مدارک این اختراع به نمایش یک دستگاه باریک سامسونگ به همراه نمایشگری پرداخته‌اند که مانند یک تلفن همراه تاشوی قدیمی توسط یک لولای بزرگ خم و باز می‌شود.

 

این دستگاه به عنوان ابزاری توصیف شده که بطور نیمه خودکار قابل تا شدن و باز کردن است.

 

این مدارک همچنین به هر دو ویژگی انعطاف و نمایشگر طراحی کارت ویزیت در اصفهان ثانویه اشاره دارند که به نظر می‌رسد در زمان تا کردن دستگاه فعال شود.

 

این محصول که در داخل کشور کره جنوبی به "اسمارت‌لت" (Smartlet) مشهور است، به شکل صاف هفت اینچ بوده و در زمان تا شدن، پنج اینچ می‌شود.

 

تولید انبوه این اسمارت‌لت که سامسونگ نزدیک به سه سال روی آن کار کرده، قرار است از 2017 آغاز شود.

 

این دستگاه ملقب به "دره تاشو" قرار است از نمایشگرهای پلاستیکی تاشویی بهره ببرد که محصول بخش نمایشگر سامسونگ هستند.

 

این غول فناوری کره‌ای طراحی کاتالوگ در اصفهان قرار بود امسال دستگاههای تاشوی خود را عرضه کند و شایعات حاکی از آن بود که این دستگاهها در چین آزمایش شده‌اند.

 

این تلفن‌ها در دو نسخه ارائه خواهند شد که یکی دارای پردازنده اسنپ‌دراگون 620 و دیگری حاوی اسنپ‌دراگون 820 هستند.

 

  اخبارتکنولو ژی,خبرهای  تکنولو ژی, تلفن همراه تاشو

گمانه‌هایی وجود دارد که رم این تلفن‌های سه گیگابایت بوده و دارای کارت میکرو اس‌دی و باتری غیرقابل حذف هستند.

 

سامسونگ در سال 2013 در نمایشگاه لوازم الکتریکی مصرفی لاس‌وگاس از نمایشگر منعطف اُ.ال‌.ای‌.دی موسوم به Youm رونمایی کرد و مدعی شد که می‌تواند نمایشگرهای وضوح بالا را روی پلاستیک بسیار نازک به جای شیشه تولید کند که قابل تا شدن خواهند بود.

 

اما نوت‌بوک تاشو نیاز دارد که در زاویه بسیار  چاپ تراکت تبلیغاتی تیزی تا شود و فشار زیادی را باید تحمل کند.