اطلاعات پزشکی، صنعتی

اطلاعات پزشکی، صنعتی

اطلاعات پزشکی، صنعتی

اطلاعات پزشکی، صنعتی

درمان های زیبایی و مراقبت های پوست و مو

ژل و بوتاکس

انواع بوتاکس های دارای مجوز وزارت بهداشت و ژل های تایید شده FDA در این مرکز جهت بازسازی لب، گونه و خط خنده استفاده می گردد.

لیزر موهای زائد

یکی از مهم ترین بخش های درمان های پوستی،درمان لیزرموهای زاءد است.در این مرکز درمان موهای زائد با پیشرفته  ترین دستگاه های دارای تائیدیه FDA انجام می گردد.

نخ های کشیدن پوست

با تکنیک نخ جوانی و زیبایی را به پوست خود برگردانید.

جوان سازی پوست

انواعی از روش های ترکیبی همانند نخ های قابل جذب، فیلرهای چربی، مزوتراپی، PRP و انواع لیزر در این مرکز انجام می گردد.

بلفاروپلاستی

جوان سازی پلک فوقانی و تحتانی با روش نوین

تزریق چربی

با استفاده از دستگاه ، چربی از بدن خارج و در صورت و یا سایر اندام ها همانند سینه یا ساق پا تزریق میگردد

انواع مراقبت های پوستی

همانند میکرودرم ابریژن، آب رسانی، ویتامینه کردن پوست و لایه برداری و درمان ضایعات جوش و لک و... با پیشرفته ترین وسایل انجام می گیرد.

بیماری ها وضایعات پوستی

در کلینیک دکتر رجالی درمان انواع بیماری های پوست توسط متخصصین پوست و موی مجرب انجام میگیرد.بیماری های پوستی و موی مجرب انجام می گیرد.بیماری های پوستی از انواع ساده تا پیچیده ترین بیماری ها در این مرکز تحت معالجه قرار می گیرد.

 

کاشت موی طبیعی

لیزر کم توان

لیزر درمانی یکی از شیوه های درمانی است که تهاجمی نمی باشد.  جهان پزشکی کنونی به این معالجات نیاز دارد و دلیلش  پیشگیری از اثرات  معالجات تهاجمی است. در این میان  علم لیزر به  دلیل  خواص پرتوهای لیزر تاکنون بسیار  خوب جلو رفته است. یکی از شاخه های لیزر، لیزر درمانی کم توان می باشد.

لیزر درمانی کم توان ، روش درمانی می باشد که از تابش نور با شدت پایین در محدوده نور ۸۳۰-۵۴۰ نانومتر استفاده می گردد. به نظر می رسد اثرات درمانی این روش توسط واکنش های فتوشیمیایی که باعث تغییر نفوذ پذیری غشاء سلولی و به دنبال آن افزایش ساخته شدن MRNA و پرولیفراسیون سلولی می شود ، حاصل گردد. علت این اثرات ، مثل لیزر جراحی به دلیل حرارت نمی باشد. لیزر درمانی کم توان در پزشکی ، دندانپزشکی و دامپزشکی در موارد بیماری های مختلف و به طور عمده در مورد درمان زخم و کنترل درد به کار می رود.


لیزر موهای زاید در اصفهان

انواع مراقبت های پوستی

همانند میکرودرم آبریژن، آب رسانی،ویتامینه کردن پوست و لایه برداری و درمان ضایعات جوش و لک و…. در این مرکز انجام می گردد.

میکرودرم آبریژن: در روش میکرودرم ابریژن یا میکرودرم ابریشن، کل پوست را در معرض تماس با یک ماده معدنی بی ضرر که همان پودر اکسید آلومینیوم می باشد قرار می دهند که این پودر با داشتن کریستال های ریز باعث می شود که پوست ساییده شده و بافت های مرده از بین رفته و ترمیم پوست فعال گردد.

اب رسانی

خشکی و کم آبی پوست مقوله ای است که بسیاری از افراد را مبتلا می کند مخصوصا کسانی که در کلان شهرها زندگی می کنند.

مواردی چون استرس، بی خوابی، نور خورشید، تغذیه نامناسب، نخوردن آب کافی سهم بسزایی در ابتلا افراد دارد که در نهایت پوست خسته، کدر و بی حال می شود. یکی از راههای پیشگیری از کم آبی پوست استفاده از بهترین آبرسان طبیعی پوست، آبرسان قوی پوست و کرم های آبرسانی است چون این کرم ها می توانند ۳ یا ۴ برابر وزن خود آب ذخیره کنند و پوست را در حد کفایت آبرسانی کنند.


لیپوماتیک در اصفهان

لیزر جهت رفع اسکار


لیزرها انتخابی بسیار خوب برای ترمیم جای زخمو رفع جای جوشبا نتیجه ی عالی هستند. با وجود این که جای زخم پایدار و دائمی است، بسته به نوع و محل اسکار لیزرها می تواننددر درمان اسکار سیار موثر باشند.

با استفاده از تکنولوژی لیزر جای جوش و اسکار می توان اندازه و شکل جای آن را کاهش داد تا شما احساس اعتماد به نفس بیشتر نسبت به ظاهرتان داشته باشید. توسط لیزر اصلاحی نور با انرژی زیاد برای درمان انواع اسکار مانند درمان گوشت اضافه (کلوئید) در دسترس است. برای مثال لیزر پالس دار رنگی، از نور زرد برای از بین بردن جای اسکار و قرمزی اسکار و برای مسطح کردن اسکارهای برآمده استفاده می کند.فایده درمان جای زخمبا لیزر این است که درد و ناراحتی کمتر یا هیچ دردی احساس نمی شود. و بلافاصله پس از درمان می توان به فعالیت عادی روزانه بازگشت.

لیزرهای مختلفی شامل فرکشنال co2 می توانند برای درمان جای زخم مفید باشند ولی ترجیح ما برای درمان زود هنگام اسکارScitonیاDioliteاست.

هنگامی که هر ماده ی خارجی وارد پوست می شود سلول های دفاعی در اطراف آن لایه ای تشکیل داده و سعی می کنند که آنرا از بافت طبیعی جدا کنند. وجود همین دیواره است که باعث می شود استفاده از ترکیبات دارویی در از بین بردن تاتو تاثیری نداشته باشد زیرا این دیواره مانع از رسیدن داروها به ماده ی رنگی خارجی می شود.در لیزرهای تاتو ، لیزر که همان نور تک طول موج است به طور اختصاصی و بدون آنکه به بافت طبیعی بدن صدمه ای بزند این ماده ی رنگی جذب شده و سبب انقجار آن می شود.این انفجار سبب پاره شدن دیواره ی اطراف آن ماده و پرت شدن تکه ها به داخل بافت اطراف شود و آنرا در دسترس گلبولهای سفید قرار می دهد که آماده ی بلعیدن و حذف آنها هستند.

نکته ی اول آنکه از آنجا که هر چقدر از عمر تاتو بگذرد گلبولهای سفید بیشتری را در اطراف آن می توان یافت . لذا شانس جواب پس از لیزر بیشتر می شود . تا توهایی که بیش از یکسال عمر داشته باشند ، نتیجه ی بهتری دارند.نکته ی دوم آنکه جواب تاتو به لیزر بسته به رنگ آن و جنس ماده ی رنگی متفاوت است.به این معنی که تاتو های مشکی، قهوه ای تیره و آبی معمولا جواب خوبی به درمان می دهند در صورتیکه تاتو های صورتی زرد سبز و قرمز جواب خوبی به لیزر ندارند ، در عین حال تاتوهای کرم و سفید ، چون نور را جذب نمی کنند ،پس لیزر را هم که نور است جذب نمی کنند و بنابراین جهت استفاده از لیزر های اختصاصی موارد خوبی نیستند.

لیزر موهای زاید در اصفهان

جوان سازی پوست

انواعی از روش های ترکیبی همانند نخ های قابل جذب، فیلر های چربی، مزوتراپی، PRP ، و انواع لیزر در این مرکز انجام می گردد

نخ های قابل جذب

امروزه استفاده از نخهای قابل جذب برای جوانسازی بعنوان پیشگیری از پیری پوست و درمان آن رواج زیادی پیدا کرده است . این نخ ها در شکلها و سایز و انواع مختلفی وجود دارند . با کار گذاشتن این نخ ها در زیر پوست التهابی ایجاد می شود و این التهاب موجب خونرسانی بهتر ، کلاژن سازی ، رفع چین و چروک ها ، روشن تر شدن و شفافیت پوست میشود. لیفت صورت با نخ کاگ صورت می گیرد. نخ کاگ، نوعی نخ قابل جذب با زواید خار مانندی است که معمولا از سوراخ ریزی با نوک سوزن وارد پوست می شود و زیر لایه سطحی پوست جا میگیرد. کار گذاشتن این نخ با بی حسی موضعی انجام میشود و تقریبا دردی ندارد.


لیپوماتیک در اصفهان