اطلاعات پزشکی، صنعتی

اطلاعات پزشکی، صنعتی

اطلاعات پزشکی، صنعتی

اطلاعات پزشکی، صنعتی

تفکر طراحی یعنی چه؟

چنانچه شما یک کسب و کار داشته باشید، ساده ترین و تاثیر گذار ترین راه برای شناساندن خدمات خود به مردم ، طراحی سایت در اصفهان می باشد. با ما همراه باشید.

چطور می توان با تفکر طراحی موفق شد؟  تفکر طراحی بدین معناست که ما با استفاده از ایده هایی که در ذهن مان می باشد مشکلات را حل و فصل کنیم و این تنها با تمرین و تکرار میسر می شود همچنین می توان از افرادی که ذهن خلاق دارند و می توانند از ذهنشان در فرایند حل مسئله به خوبی استفاده کنند استفاده کرد.

نقطه عطف این ایده ها در تفکر طراحی آنجایی است ما بر روی یک هدف کلی تمرکز می کنیم نه حل یک مشکل خاصی که به زبان می آوریم. تفکر طراحی باید هر روز، به روز رسانی شود تا در مقابله با مشکلات جدید بازخورد های خوبی نشان دهد. همچنین این می تواند در حل بعضی از مشکلات پیچیده جهانی همچون ( گرم شدن زمین ) به ما کمک کند. ما همچنین می توانیم هر روز در صنعت وب از آن استفاده کنیم تا اینکه بتوانیم مشکلات پیچده خودمان را حل کنیم.


برای مثال، مدیر شرکت یا محصول ممکن است بیاید و به شما بگوید ما به بهبود ۵۰ درصدی ترافیک وب سایت مان در این ماه نیاز داریم. روش مرسوم حل این  موضوع ممکن است باعث افزایش هزینه تبلیغات برای اجرای یک رقابت اجتماعی و یا صرفا مشاهده روش هایی که باعث ایجاد ترافیک می شود باشد. رویکرد تفکر طراحی برای همچین مشکلی پرسیدن سوال “چرا” می باشد.

شاید انتظار می رود ۵۰ درصد افزایش ترافیک مربوط به بارگذاری در سایت می باشد. خوب، بجای اینکه فرایند پر هزینه تبلیغات صورت گیرد شاید یک راه حل بهتری برای حل این مشکل وجود داشته باشد  و فکر برتر دنبال راحت ترین راه و در عین حال کم هزینه ترین راه می گردد که باعث کاهش ترافیک موجود در سایت شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.