اطلاعات پزشکی، صنعتی

اطلاعات پزشکی، صنعتی

اطلاعات پزشکی، صنعتی

اطلاعات پزشکی، صنعتی

۵ روش جدید طراحی وب سایت خود برای مشتریان و موتورهای جستجو


چنانچه شما یک کسب و کار داشته باشید، ساده ترین و تاثیر گذار ترین راه برای شناساندن خدمات خود به مردم ، طراحی سایت در اصفهان می باشد. با ما همراه باشید.


  ۵ روش جدید طراحی وب سایت خود برای مشتریان و موتورهای جستجو: صاحبان کسب و کار و طراحان وب سایت به مسیرهای مختلفی کشیده می شوند زمانی  که می‌خواهند ویژگی و محتوایی را به سایت خود اضافه کنند. متغیرهای شبیه به رنگ‌های سایت،  طراحی  قالب،  انیمیشن،  کپی و ارسال پیام،  کاربران، بهینه سازی موتورهای جستجو،  فونت ها،  عکس ها و فیلم ها،  عملکرد صفحات ، همه و همه  در طراحی کلی و تجربه کاربر  با یکدیگر در ارتباط  هستند.


از متغیر های بیان شده در بالا ، قطعاً بعضی از آنها در سایت و بعضی از آنها خارج از سایت قرار می گیرند. SEO احتمالاً بیشترین سنگینی را در اهمیت یک سایت دارد  به این خاطر که بسیاری از کسب و کارها می‌خواهند  هنگامی که نتایج  شان  سرچ می شود جزء چند سایت بالا  و پربیننده  باشند. به این خاطر که برای صنعت شان بسیار مهم است.

 

اگرچه طراحی موتورهای جستجو می تواند بسیار مهم باشد  البته این می تواند تجربه شما را به خطر بیندازد  چون در حال حاضر بسیاری از رباتها برای این ایجاد شده اند که رتبه سایت را افزایش  دهند. رتبه بندی ها در SERPs (نتایج صفحات موتور جستجو)  تعیین می شود. اگر رتبه سایت شما  بالا نباشد این خود می‌تواند باعث شود تا بازدیدکنندگان زمان کمتری را در سایت شما صرف کنند و یا حتی قبل از عملکرد و یا فعالیت در سایت شما همچون ارائه یا پر کردن یک فرم  آن را ترک کنند.

 به طور شگفت انگیزی  موتورهای جستجو مانند گوگل  در شاخص هایی  شبیه تایم جلسه میزان گفتگو و میانگین صفحات در هر جلسه در وب سایت شما را  محاسبه می کند تا مشخص کند وب سایت شما ارزشمند است یا نه.  به عبارت دیگر طراحی سایت شما به نوعی در کنار مشتریان، برای سایت گوگل نیز می باشد  و این از اهمیت خاصی برخوردار است. اگر طراحی سایت شما  برای رتبه گرفتن از گوگل باشد این به ضرر مشتری است  بنابراین شما باید وب سایت خود را با توجه به مشتری خود طراحی کنید.

۱- با تجربه کاربر شروع کنید (خودتان را به عنوان یک کاربر در نظر بگیرید) 

ابتدا چندین سوال از خودتان  مورد  تجربه کاربر(UX) بپرسید.  به عنوان نمونه  چرا من می خواهم مشتریان من از وب سایت من دیدن کنند؟  آیا من تلاش می کنم که بعضی چیزها را به طور مستقیم در وب سایت خود به آنها بفروشم؟

و یا اینکه آیا من سعی می کنم آنها را به منظور  آشنایی و ارتباط با کسب و کارم و یا ثبت نام و عضویت در یک خبرنامه جذب کنم؟  آیا من از آنها می خواهم که بازدید کننده صفحات اینترنتی متنوعی در سایت من  با نظم خاصی (  همچون صفحه اصلی،   صفحه خدمات  و صفحه تماس)  و در جای دیگر سوالی همچون ،  آیا من می خواهم که به آسانی مقالات وبلاگم را  ببینند و بخوانند؟

چگونگی پاسخ به این سوالات نشان خواهد داد و مشخص خواهد کرد که چه طور با کاربران  ارتباط برقرار کنید. شما اولین صفحه وب سایت خود را با  کاربران خود  شروع می‌کنید. (همچون صفحه اصلی یا Home page)  سپس صفحات وب سایت خود را با تجربه کاربران تان مرتبط کنید  تا کاربران به اهداف مورد نظر خودشان برسند.  همچنین در صفحه اول می توانید  حالتی را برای ایجاد ارتباط بین کاربر و مدیر سایت ایجاد کنید مانند ارسال فرم تماس یا  خرید.


 

شما اولین نفری هستید که تصمیم میگیرید که چگونه کاربران در سایت شما  در صفحات مختلف حرکت کند شما ابتدا می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که متون سایت شما حاوی موضوعاتی مختصر و آموزنده برای کاربران می باشد. البته این قبل از سرچ کلمات کلیدی توسط کاربران شما قبل از ورود به سایت شما می باشد.  چیزهای  کلیدی را نادیده نگیرید. زیرا خوانندگان  این نوع  کپی را ناشایست می دانند موتورهای جستجو گر شما را برای چنین سبک نوشتن  سرزنش خواهند  کرد.

 همچنین شما می خواهید مطمئن شوید که کپی های شما از لحاظ گرامری مناسب کاربران می باشد  و به راحتی قابل خواندن  می باشد.(از  جملات خیلی طولانی و کلمات بزرگ استفاده نکنید).

همچنین شما می‌خواهید عناوینی که توصیف کننده محتوای اصلی متن شما می باشد را طوری انتخاب کنید که کاربران بتوانند به راحتی آن را  پیدا  کنند و به آنچه را که دنبال آن میگردند به راحتی دسترسی داشته باشد.


۲-  همیشه تصاویر را در سایت تان به درستی مدیریت کنید.

 شما در میان پاراگراف های مختلفی  از متن خود می خواهید ارتباط برقرار کنید تا  کاربر  برای آن وقت  صرف کند. هچنین در اطراف این پاراگراف ها می‌توانید عبارت های را جهت سرچ برای کاربر  خود قرار دهید.  تا در صورت نیاز به آن مراجعه کند.

به عنوان مثال اگر شما بخواهید یک پاراگراف در مورد  چگونگی خوب بودن تی شرت مردانه  صحبت کنید  این پاراگراف را به محصولات ارگانیک خود  لینک  کنید تا مشتریان در مرحله بعدی مراحل خرید قرار بگیرند.  در این سناریو ممکن است دکمه های همچون “”  برای خرید Organic Tees  اینجا را کلیک کنید””  مفید باشند. یا اینکه فقط یک عکس از محصول به همراه یک عبارت جهت سرچ بر روی تصویر ایجاد کنید  مانند  فرمت  یک آگهی در Google Display.

این همچنین می تواند بسیار مفید باشد  و تصاویر متعلق به پاراگراف ها می تواند  چیزهای مهمی را  مطابق با نوشته  متن ارائه دهد.  حتی اگر تصاویر مرتبط نباشد (هرچند اصولا باید مرتبط باشند). فقط باید مطمئن بود فشرده سازی  و تغییر اندازه تصاویرتان از قبل در یک نرم افزار ویرایش عکس شبیه Photoshop یا  GIMP  بهینه شده باشد  این بدین خاطر می باشد  که حجم عکس ها کم باشد تا سرعت سایت بالا برود.  همچنین کاهش حجم فایل ها می تواند باعث افزایش  سرعت بارگذاری صفحه سایت شما باشد.

همچنین  حتماً یک عنوان را برای تصویر خود در نظر بگیرید تا ربات های Google بتوانند آن را سرچ کنند  زیرا ربات های گوگل نمی توانند تصاویر را ببینند اما Google دوست دارد تصاویر را به مردم در نتایج جستجو نشان دهد  بنابراین وجود یک عنوان مناسب و کلیدی برای تصاویرتان  می تواند باعث شود که کاربران ببینند چه چیزی در تصاویر شما موجود می باشد.

در انتها مطمئن شوید که چطور تصاویر خود را با فرمت های مختلف ذخیره کنید زیرا این می تواند باعث  کمک به شما جهت افزایش  سرعت بارگذاری تصاویر سایت شما باشد. مدیریت مناسب تصاویر در وب سایت شما می تواند باعث شود که هم کاربران وب سایت شما و هم موتورهای جستجو به طور یکسان  از آن بهره ببرند.

ادامه دارد...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.