اطلاعات پزشکی، صنعتی

اطلاعات پزشکی، صنعتی

اطلاعات پزشکی، صنعتی

اطلاعات پزشکی، صنعتی

۵ روش جدید طراحی وب سایت خود برای مشتریان و موتورهای جستجو (ادامه)

چنانچه شما یک کسب و کار داشته باشید، ساده ترین و تاثیر گذار ترین راه برای شناساندن خدمات خود به مردم ، طراحی سایت در اصفهان می باشد. با ما همراه باشید.


۳-  مطمئن باشید که وب سایت شما بر روی یک قسمت تمرکز می‌کند.

  مطمئن باشید که هر چیز مهمی در وبسایت شما فقط با سه کلیک قابلیت دسترسی داشته باشد””

مهمترین نکته کلیدی که باید در تمام مراحل طراحی وب سایت تان به خاطر داشته باشید این می باشد  مردم در هنگام جستجو به دنبال چیزهای خاصی می باشند.  و همچنین آنها مایلند  دسترسی بسیار سریع به مطالب و خواسته ها یشان داشته باشند.  بنابراین سایت هایی که دسترسی به مطالب در آنها طولانی می باشد باعث از دست دادن کاربران خود خواهند شد.

سایت شما باید در اطرافش یک قاب یا یک قالب وجود داشته باشد  تا مشتریان و مشاهده کنندگان سایت شما از زمانی که وارد سایت شما می شوند  متوجه این امر شوند. به عبارت دیگرشما به شکلی خاص در حال جذب بازدید کنندگان می باشید. و این باعث می شود آنها با اطمینان اقداماتی را که می‌خواهند انجام بدهند را با اطمینان بیشتری انجام دهند. آنها با اولین ورودم توجه این خواهند شد که سایت شما همان چیزی است که آنها می‌خواهند  بنابراین شما باید سایت تان را طوری طراحی کنید که آیتم هایی را که آنها می‌خواهند به راحتی در دسترس قرار بگیرد.

این بدان معنی نیست که بازدید کنندگان شما در پنج صفحه از  شما هدایت شوند تا آنچه را که می خواهند پیدا کنند. این کار باعث می شود بازدید کنندگان سایت شما ناامید شوند و تصمیم به خروج از سایت شما را بگیرند. بنابراین مورد ذکر شده در بالا میزان نارضایتی مشتری را افزایش می‌دهند و میزان در صد خروج او را زیاد میکند.

 

۴- سایت تان را امن نگه دارید.

مردم معمولاً میزان امنیت  سایت را به عنوان یکی از مهم ترین فاکتورهای مشاهده از سایت در نظر دارند. و این می‌تواند تاثیر مستقیمی بر استفاده از خدمات سایت شما داشته باشد. اگر سایت شما بی نهایت کند باشد به نظر می‌آید که  به روز نیست و منقضی شده است و این نشان می‌دهد که هیچ نشانه‌ای از امنیت در آن وجود ندارد. بنابراین اگر سایت شما از یک گواهی نامه‌ SSL برای امنیت انتقال اطلاعات میان مشتری و سایت استفاده میکند این بلافاصله باعث می شود بازدید کنندگان از سایت شما احساس  امنیت  زیادی کنند و در این حالت شانس شما برای ایجاد یک ارتباط افزایش پیدا میکند.

بعضی از وب سایت ها و مسیر های طولانی را جهت گرفتن گواهینامه های امنیتی یا نرم افزارهای امنیتی طی می کنند. به عنوان مثال یک صفحه پرداخت را در سایت تجارت الکترونیک خود اضافه می‌کنند به طور کامل شگفت انگیزی این امر ثابت کرده است که مشتریان در طول فرآیند پرداخت ، بسیار راحت ترند. شما باید فقط لوگو یا آرم از برنامه های امنیتی را که اجرا می‌کنید به سایت خود اضافه کنید. زیرا اضافه کردن یک لوگو از یک برنامه که در سایت خود استفاده نمی کنید  برای ایجاد توهمات امنیتی بسیار غیر قانونی است.


۵- اشاره به چیزهایی که بازدیدکنندگان میخواهند.

در پایان به نظر میرسد که  آیا سایت شما چیزهایی برای ارائه به بازدیدکنندگان خود دارد یا نه؟

به همین دلیل است که بسیاری از شرکت های بازاریابی در مورداهمیت محتوای خوب و سازگار صحبت می کنند.محتواهای مختلف را در نظر بگیرید آن می‌توانند وبلاگ ها فیلم ها محصولات جدید و یا تصاویر جدید باشد.

این چیزها باید به طور پیوسته در سراسر وب سایت شما افزایش یابد. وب سایت شما و طراحی وب شما باید به طور پیوسته و مداوم هر روز بهتر شود. همچنین  محتوای خوب باید با یک سایت با عملکرد و سرعت بالا و  پرداخت آسان  مطابق باشد. اضافه کردن امنیت و راحتی باعث می شود عملکرد بالای وب سایت شما  نه تنها برای بازدیدکنندگان شما باشد  بلکه به طور کلی برای موتورهای جستجو نیز باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.